Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - як я можу допомогти своїм учням стати самостійними, цілеспрямованими , враховувати навчальні потреби різних учнів
Звісно так! При диференційованому підході деяких дітей ми не перевантажуємо, а інших навпаки довантажуємо, що веде до досягнення позитивних результатів в цілому.
Можливе також відповідне спонукання та заохочення, щоб учні ставали впевненими та незалежними в навчанні.
ОтветитьУдалитьЗвісно так! При диференційованому підході деяких дітей ми не перевантажуємо, а інших навпаки довантажуємо, що веде до досягнення позитивних результатів в цілому.
ОтветитьУдалить